
Wethouder Wil Kosterman opende de Week van de Ontmoeting op de weekmarkt
29 september 2025 om 09:27 MaatschappelijkHOUTEN Donderdag 25 september schonk wethouder Wil Kosterman koffie en thee op de weekmarkt op Het Rond. Daarmee opende ze de Week van de Ontmoeting en ze gaf meteen het goede voorbeeld door heel veel mensen op de markt te ontmoeten en te spreken.
De Week van de Ontmoeting duurt nog tot en met donderdag 2 oktober. Scan de QR-code voor alle activiteiten en ga erop uit om mensen te ontmoeten.




















