Afbeelding
Personeelsplanning maken

Zelf een personeelsplanning maken? Dat kan veel makkelijker:

16 augustus 2021 om 09:05 Partnercontent

Er zijn verschillende manieren om een personeelsplanning te maken. Als je dat in Excel doet gaat dat met een paar medewerkers prima. Maar zodra je meer medewerkers krijgt en daarmee meer werkzaamheden dan wordt het wel steeds moeilijker. Er is een makkelijkere manier om de personeelsplanning te maken, namelijk OutSmart. Met de software van OutSmart kun je een totale personeelsplanning maken die bovendien overzichtelijk is. Het OutSmart systeem is namelijk een verzameling van functies en helpen met het digitaliseren en verbeteren van je bedrijfsprocessen. De software van OutSmart is verkrijgbaar in drie pakketten te weten in Basic, Team en Pro. Hierbij is het Basic pakket het meest makkelijke pakket waar je werkbonnen kunt digitaliseren en waarmee je digitaal kunt plannen. Het Team pakket en het Pro pakket zijn uitgebreider denk hierbij aan de automatisering, contracten, workflows en je klantenportaal.

Plannen op je eigen manier maar dan efficiënter:

Je kunt met de software van OutSmart kiezen hoe je wilt plannen, per medewerker, dag of klant. Het digitale planbord zorgt voor een overzicht en een duidelijke planning, één die iedereen snapt. Buitenmedewerkers kunnen de planning die je hebt gemaakt rechtstreeks inzien waardoor ze direct op de hoogte zijn van elke wijziging in die planning. Als een klus uitloopt kan dit worden doorgegeven zodat de binnendienst de planning kan aanpassen. Als de planning wordt aangepast hoeft de binnendienst dit niet telefonisch door te geven omdat buitendienst medewerkers rechtstreeks in de planning kunnen kijken. Je kunt de personeelsplanning software zo laten instellen dat medewerkers een seintje krijgen als er een wijziging is aangebracht in de planning. Wil je ook weten of deze manier van personeelsplanning iets voor jou is? Dan kun je deze software een maand lang gratis uitproberen.

Al je administratieve processen verbeteren:

Je kunt al je administratieve processen binnen je organisatie met één softwarepakket automatiseren en verbeteren. Er zijn twee delen in het softwarepakket. Het ene deel heet backoffice en is bedoeld voor het personeel op kantoor, het tweede deel is voor de buitendienst medewerkers. Het account en de planning worden gemaakt door het kantoorpersoneel. De monteurs gebruiken de app om de planning te bekijken en de gegevens van de klus door te geven. De werkbon wordt zo compleet ingevuld en door een druk op de knop doorgegeven naar kantoor. Dit is de optimale verbinding tussen binnen- en buitendienst. Je kunt de software uitbreiden met meerdere functies die gericht op jouw bedrijf worden samengesteld. Voor meer informatie kun je gratis advies aanvragen.

advertentie
advertentie