
Schaatsen uit het vet?
13 december 2022 om 13:38 OverigHOUTEN Zou het dan toch kunnen: schaatsen op natuurijs deze week? Herman Poelen maakte deze foto dinsdagochtend bij de Imkersplas. ,,Vanmorgen zag ik op de Imkersplas het eerste laagje ijs van dit winterseizoen met de weerkaatsing van de ochtend zon erop, zouden de schaatsen uit het vet kunnen deze week?”
Heb je ook een mooie winterfoto gemaakt? Mail hem naar houtensnieuws@bdu.nl en wie weet zie je hem terug online of in de krant.

















