vlnr. Nicky op de Weegh, Mariella van Niekerk, Paul de Wit en Piet van Liempt
vlnr. Nicky op de Weegh, Mariella van Niekerk, Paul de Wit en Piet van Liempt Eigen foto

1e team van de Houtense Bridgeclub Bod’84 gepromoveerd naar de hoofdklasse

12 mei 2023 om 11:41 Sport Deel je nieuws

In het bridge seizoen 2022-2023 heeft de Houtense Bridgeclub Bod’84 met 5 teams meegedaan aan de viertallen competitie in het district Utrecht. Het 1e team van Bod’84 is daarbij eerste geworden in de 1e klasse van het district Utrecht. Een zeer bijzondere mijlpaal. Na jaren hier tegen aan gezeten te hebben is er dan eindelijk het succes. Voor de de definitie promotie naar de hoofdklasse moest nog een extra promotie wedstrijd worden gespeeld in Austerlitz die zeer overtuigend werd gewonnen door het team. Het team feliciteren wij dan ook van harte met het behaalde succes en zijn blij dat Bod’84 komend seizoen weer een team in de hoofdklasse heeft. Voor meer informatie zie de website van BC Bod’84: 2048.bridge.nl

Mail de redactie
Meld een correctie

advertentie
advertentie